Plakater med de kreative fag finder vej til Kreative Dage

Grafiker og designer Line Hahn Gottschalk giver sit kreative bud på dekoration til hjemmet, der afspejler de kreative fag.

Line Hahn Gottschalk udstiller med sin lille grafiske virksomhed a.people.studio, som man blandt andet kan finde på Instagram.

Koldingenseren har skabt en serie af plakater, som indkapsler nogle af de mange grene, der findes i det kreative univers. Motiverne er foreløbig indenfor keramik, strik, bagning, syning, male og tegne, og flere kan meget vel komme til.

- Intentionen er, at hver af plakaterne afspejler og vækker den gode følelse, man har indeni, når man sidder med sine kreative sysler. Det bliver virkelig spændende at vise serien frem, og jeg håber selvfølgelig, at mange besøgende har interesse i plakater med netop deres kreative passion, siger Line Hahn Gottschalk, som selv elsker at sy og tegne.

Arrangørerne af Kreative Dage har også taget de stemningsfulde motiver til sig: Alle scenerne bliver afmærket med bannere i Line Hahn Gottschalks streg, som også kan genfindes i kataloget. Desuden kan man på messen købe postkort med hendes fortolkning af de forskellige kreative fag.

Kreative Dage foregår den 28.-30. oktober 2022, hvor flere end 250 udstillere står klar i MESSE C Fredericia. Se www.kreativedage.dk for åbningstider, program, billetsalg med videre.

YDERLIGERE OPLYSNINGERMessechef Lars Søndergaard, MESSE C, tlf: 75922566, mail: ls@messec.dk

Billetsalg

Køb din billet online, så får du den billigste billet, og du er sikker på adgang til årets kreative begivenhed.

Igen i år tilbydes der søndagsbilletter med rabat, som sikrer bedre fordeling på dagene.

Priser v. forsalg/onlinekøb

Voksne kr. 110,00 (+ gebyr kr. 5,00)
Unge (14-16 år) kr. 55,00 (+ gebyr kr. 5,00)
Børn u/14 år gratis adgang ifølge med en voksen (max. 2 børn pr. voksen)