Oversigtstegning
… se den her
ALLE DE VIGTIGE INFORMATIONER
… LIGE FRA A-Å
I MESSE C affaldssorterer vi - vi håber, du vil hjælpe!
Der sorteres i Pap/Papir, Plast, Organisk og Restaffald samt Pantflasker/dåser. Større mængder pap kan du komme af med ved pappresseren i varegården mellem hal A og D. Der findes desuden specialcontainere til træ, metal og tæpper. Større affaldsmængder kan bortkøres fra standene for udstillers regning.
Al materiel skal være afhentet senest mandag den 27. oktober kl. 12.00, medmindre andet er aftalt.
Teamet bag messen træffes på Arrangørkontoret ved indgangen. Arrangørkontoret er åbent i hele messens åbningstid. Her kan du få foretaget kopiering mod betaling.
Vedrørende tekniske spørgsmål under messen og nedtagningen henvises der til Teknisk Afdeling, som har kontor i hal A.
Før messen:
I opbygningsperioden er Pizzeriaet i hal A åben:
Onsdag den 22. oktober kl. 10.00-16.00
Torsdag den 23. oktober kl. 10.00-19.00
Husk også at der i webshoppen kan bestilles sandwichs m.m. til levering på standen.
Under messen:
Der vil være et bredt udvalg af mad og drikke flere steder. Udstillere er velkomne til at benytte alle åbne serveringssteder på messen:
Street Food område i hal C og lille street food område i hal D
Pizzeria samt snackbar i hal A
Carls Corner i gangen mellem hal A og hal D
Café i hal A ved Broderifestivalen
Café i forhallen
Restauranten i Konferenceafdelingen (frokostbuffet forudbestilles via BilletExpressen)
Derudover er udstillercaféen i hal A åben for frokostservering fredag, lørdag og søndag kl. 12.00-15.00.
Her vil der være gratis kaffe/the/vand som udstillere kan nyde i caféen. Kander, kopper, glas m.m. skal blive i caféen og må ikke medbringes i hallen.
Under messen er der gratis morgenkaffe og morgenbrød fra kl. 08.00-09.00 i udstillercaféen i hal A.
Kaffe i kander kan købes til specialpris kl. 65,00 inkl. moms pr. kande.
Under nedtagning:
Søndag aften vil der være gratis kaffe samt salg af sandwich ved Pizzeriaet i hal A.
Der må i hallerne ikke forefindes beholdere med eksplosive og/eller brandfarlige væsker, f.eks. skal biler være tømt for benzin (Der må max. være 5 liter brandstof i tanken). Batteripoler afmonteres. Der må i standopbygningen ikke indgå materialer som f.eks. brandbart træ, pap, papir, plastprodukter m.m., som er let antændelige, eksplosive eller ved brand udvikler giftige luftarter.
Gardinstoffer skal således imprægneres mod brand ifølge Brandvæsenets og producenternes anvisninger. (Fx er halm og lign. forbudt). Flis på stande SKAL vandes hver dag.
Der må ikke forefindes levende lys som dekoration på standene.
Få hurtig og sikker afregning ved at benytte vores creditkort, som du kan bruge i de fleste spisesteder og i Teknisk afdeling i messens åbningstid. Købekortet bestilles på webshoppen og kan afhentes på arrangørkontoret mod underskrift.
Emballage kan mod betaling opbevares af MESSE C. Emballagen skal mærkes med udfyldt emballagemærke. Emballagemærke udleveres ved Messespeditøren i hal A ved siden af Teknisk afdeling.
Teknisk afdeling påtager sig bortkørsel og tilbagelevering af emballage. Truckassistance bestilles ved Messespeditøren på tlf. 75 93 40 44 / 22 60 81 02.
MESSE C har reserverede nærparkeringspladser til handicapbiler lige ved indgangen. Det er muligt at tilgå alle lokaler med elevator, og der er handicaptoiletter både i messe- og konferenceafdelingen
Hal - Stand nr.
Firmanavn
Kreative Dage
MESSE C
Vestre Ringvej 101
7000 Fredericia
Vi gør opmærksom på, at vi ikke kvitterer for modtagelse af forsendelser, men kun anviser vognmanden, hvor stand arealet er placeret.
MESSE C påtager sig ikke noget ansvar for det udstillede materiel, hverken direkte eller via forsikring. Det anbefales derfor, at kontakte eget forsikringsselskab for at sikre dækning af skade i forbindelse med messedeltagelse.
Der gøres dog opmærksom på, at der vil være nattevagter i tidsrummet: torsdag, fredag og lørdag nat.
Findes i forhallen.
Alle udstillere inviteres til Get2Gether
mulighed for at mingle samt netværke med andre kreative sjæle.
Er opsat på væggen i vores Konference Reception.
Vi kalder ikke personer over messecentrets anlæg, så aftal mødetid og sted på forhånd.
Vi har hotel med 118 rummelige værelser lige på den anden side af vejen, og hvis dette ikke er nok, så finder du mere end 5.000 hotelsenge inden for 20 min. kørsel.
Find din overnatning her
Du kan komme til MESSE C med bil, tog, bus eller taxa.
Rejser du via fly, er tætteste lufthavn Billund.
Læs mere om transport her
Finder du i indgangen.
MESSE C tilbyder gratis adgang til internet gennem det trådløs netværk i området. Koden på det trådløse internet er: messec2025. Adgangen tilbydes under forudsætning af, at vi ikke har teknisk mulighed for at garantere kvaliteten, da meget andet elektronisk udstyr kan forstyrre det. Vil du være sikker på forbindelse, tilbyder vi en løsning med kabel - her kan vi garantere kvaliteten og forbindelse. Kontakt Teknisk afdeling for nærmere information.
Det kan du.
For at booke skal du skrive til messec@messec.dk eller ringe på +45 7592 2566.
Kommer du i elbil, så har vi ladestandere fra e.on på vores parkeringsplads, hvor din bil kan oplades.
Vi har plads til at lade seks elbiler ad gangen.
For at lade din bil, skal du være e.on abonnent, betale i e.on DRIVE app'en eller betale med kreditkort direkte på ladestanderen.
Vi har et helt bestemt område til arrangører og udstillere bag hallerne, som de får adgang til ved ankomst. Her er det også muligt at køre gennem portene og direkte ind i hallerne og læsse af i forbindelse med f.eks. opbygning af stande eller lign.
Der er plads i toppen af hal C til opbevaring af de sager, I ikke får brug for under messen.
BEMÆRK opbevaringen sker på eget ansvar.
Findes i hal A ved siden af Teknisk afdeling.
Gratis morgenkaffe og morgenbrød fra kl. 08.00-09.00 i udstillercaféen i hal A. Kaffe/the/vand kan nydes her alle dage mellem kl. 12.00-15.00. (følg op på kl.)
Kaffe i kander kan købes til specialpris kl. 65,00 inkl. moms pr. kande.
Det er ikke tilladt at have hund med i MESSE C.
Der kan dog forekomme enkelte undtagelser vurderet ud fra arrangementet.
Må IKKE ske før efter lukketid søndag kl. 16.00.
Indkørsel i hallen kan ikke påbegyndes før kl. 16.30 ca. idet gangtæpperne først skal fjernes.
Søndag den 26. oktober kl. 16.00-22.00
Mandag den 27. oktober kl. 08.00-12.00
Ingen udstillere må beklæde, skjule eller lukke nødudgange samt brandskabe.
Der må heller ikke placeres udstillingsgenstande foran brandskabe, el-skabe, nødudgange eller i gangarealer.
I messens åbningsdage har standpersonale med udstillerkort adgang til udstillingsarealet fredag fra kl. 06.30, lørdag og søndag fra kl. 07.30 og 1 time efter messens lukningstid.
Dørene ind til jer i hal D vil blive åbne kl. 8.45, så der skal I være klar. Det er for at skabe et bedre flow.
Vi har 3.000 gratis parkeringspladser til vores gæster ved og nær MESSE C.
Deltager du som arrangør, kursusleder eller foredragsholder, har vi reserveret pladser til dig lige ved indgangen.
Findes i Arrangørkontoret i indgangen.
Kan bestilles i Teknisk afdeling under messen.
Rygning indendørs er ikke tilladt. Vi henviser til rygeområdet udenfor indgangen.
Der må på eller fra standen ikke foretages noget som ved lys, lyd eller lugt kan være til gene for nabostande. Støjniveauet på enhver form for demonstrationer af udstillerede produkter eller optræden må ikke overstige 85 DbA.
Udstillingsledelsen forbeholder sig, i tilfælde af klager fra omliggende stande, ret til for udstillernes regning at udføre støjmåling. Overtrædelse vil medføre lukning af standen uden erstatningskrav fra arrangøren.
Arrangøren forbeholder sig ret til at fjerne en evt. standopbygning, containere eller lignende for udstillerens regning og risiko, hvis de anviste regler ikke overholdes.
Findes i hal A ved siden af Messespeditøren. Her kan du få hjælp til at handle i webshoppen med dit creditkort.
MESSE C's Restaurant har eneret på servering og udskænkning af spise- og drikkevarer inden for udstillingens område. Etableringen af egentlige udskænknings-/serveringsområder på standene kan derfor kun finde sted efter MESSE C's godkendelse, og vil være betinget af, at varerne købes gennem MESSE C.
Der må dog godt uddeles smagsprøver som en servicebetjening. Herunder skal eventuelle myndighedskrav naturligvis efterkomme.
Udstillere skal på udstillingsområdet bære udstillerkort. Er disse ikke allerede modtaget, udleveres de fra Arrangørkontoret.
Står du og mangler købmandsvarer, tekniske ydelser eller catering, kan du bestille i webshoppen, som du finder her. Få evt. hjælp i Teknisk afdeling, hvor du også kan handle med dit MESSE C creditkort.
Fredag d. 24. oktober kl. 09.00 - 17.00
Lørdag d. 25. oktober kl. 09.00 - 17.00
Søndag d. 26. oktober kl. 09.00 - 16.00
Kontaktpersoner

Kim Skovby Klindt
Projektleder
+45 2777 0046 // ksk@messec.dk

Bettina Andersen
F&B Manager & konferencechef
+45 4046 4020 // ba@messec.dk

John Hansen
Senior Teknisk Chef
+45 4020 5323 // jh@messec.dk

Sia Bergmann
Projektleder
+45 2777 0035 // sb@messec.dk

Claus Granow
Restaurantchef
+45 22577914 // cg@messec.dk

Mette S. Madsen
Teknisk assistent
+45 2777 0037 // mm@messec.dk

Nicole Aarhus
Projektkoordinator
+45 2777 0053 // na@messec.dk

Berit Høgh
Webshop koordinator
+45 2777 0050 // bh@messec.dk

Helle Dyg Nielsen
Salgschef
+45 2148 0321 // hdn@messec.dk

Dennis Roskvist
Teknisk chef
+45 6046 4062 // dr@messec.dk


